måndag 16 mars 2009

Små barn små bekymmer....vackra sagor har oxå ett slut...


2009-01-20 13:36:25
Oj Oj OJ - att passa en lite flicka är inte vad jag är van vid - men ack ack - det går som smort - hon sitter här på köksmattan o äter pepparkaka och tycks finna sej i att hennes mamma inte är här och inte kommer heller på många timmar.
Mamman är inne i malmö på högskolan och gör en tenta - strongt att studera på distans och dessutom ha detta lilla knyte att ta hand om.
Jag letade i sista stund tyvärr efter spjälsäng men den kom för sent - dom åker i kväll så att få den idag hjälpte inte mycket.
Nu blir det promenad.....

2009-01-20 21:08:32
Sicken dag - att man kunde bli så trött av att passa en så liten dam - helt otroligt. Men roligt och kul att kunna hjälpa min väninna.



Om två månader kommer dom tillbaka - då har jag lovat ställa upp igen - håll tummarna.Den lilla blev jätteglad när mamma kom tillbaka - men hon var trött och hungrig efter en timme och då hjälpte varken mamma eller kudden - så jag körde en gråtande lite baby och hennes trötta mamma till farmor där dom skulle bo inatt.

Hoppas allt går bra - hon skulle få mat så snart dom kom fram - och sen sängen....SOV SÖTT LILLE HJÄRTA - vi ses snart igen.
/Anel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar