tisdag 3 mars 2009


TGITLägg till bild
2008-09-11 19:21:56
hmmm - för mej är det torsdagen som är fredag - för jag är ledig på fredagar......... DE E GÖTT.
Det blir massor med aktiviteter - 09.00 kommer en mäklare för att värdera mitt hus....GRATIS....... kl. 11.00 är det dags för golf på hemmaklubben. Det tar ju sin lilla tid så jag är inte hemma igen förrän runt 16.00 och då har jag förhoppningsvis ätit lunch på klubben så det blir kaffe på terassen hemma. Jag har trädgårdsplanerare som håller på att göra min trädgård höstfin - dom lägger nya gångar och fyller upp rabatter med frisk jord samt sätter en jättefin "mur" av slipers som har stor gatsen på utsidan som vätter mot min stora gräsmatta.
Hoppas solen kommer att skina hela dagen i morgon - det är så många som inte tycker om regn när dom e tvugna att jobba utomhus.

SÅ HÅLL ALLA TUMMAR FÖR DOM.


Nu ska det bli en slappekväll..........


THANK GOD IT'S THURSDAY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar