tisdag 3 mars 2009

MAMA MIA

Så - nu är det gjort.....Ingen anmälde sej att hänga med på bio så jag gick ensam. Helt OK.
Körde från jobbet kl 17 och in till stan. Löste in min av dottern erhållna fribiljett mot en "riktig" biljett som skulle kostat 100:-. Sen gick jag till Orvars Korvar och inhandlade en tjock m bröd. Mmmmmmm - den var jättegod. Promenerade vidare till Livs-affären på gågatan och köpte en påse lösgodis för 25:-. Styrkt och stärkt bänkade jag mej på 21 raden - plats 623 och kollade reklamen. Filmen började och jag satt trollbunden, gråtande och skrattande och sjungande i 1 timme och 49 minuter. EN SÅN BRA FILM.............Ska se den igen - eller köpa den så jag kan sjunga HÖGT hemma.
Strålande skådespelarinsatser, sånginsatser. Storyn var ju lite banal - men sicken MUSIIIIIIIIIIK. Den hade varit värd varenda öre om jag skulle betalt - men nu var det helt gratis - så tack min älskade dotter - den biljetten visste var den satt: Rad 21, plats 623. /Anel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar