lördag 7 mars 2009

papper papper och sen lite mer papper

ÄNTLIGEN - idag har jag börjat den stora sorteringen. Jag har absolut noll koll på mna papper. Pärmar innehållande papper papper och papper - men utan att jag kan hitta något som jag letar efter.

Fick inspiration av min kära granne som är helt super på att organisera. Hon köpte olika pärmar, register, lådor med etiketter och såna där dragspelsfickor som man kan ha en etikett per ficka - var det nån som förstog det??? hm - e nog inte ås bra på att förklara heller.......

Hur som helst - min "städning" resulterade i att köksbordet ser ut som rena kaoset - och inte lär det bli annorlunda heller idag - men nu har jag i alla fall börjat - får köra till IKEA i morgon o inhandla lådor med etiketter och arkivmappar - hoppas jag klarar av det - har försökt så många gånger att bli bra på arkivering - men nääääääää - fortfarande råder kaos..jag ger inte upp - jag ska klara av det.

/Anel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar