lördag 7 mars 2009

REKLAM - e vi dumma eller.............

Jag tror vi e många som "just hate" all reklam på TV.Men varför gör vi inget åt det? Vi låter oss förnedras - ja jag tycker det - när bilder och språk är gjort för barn fast det som görs reklam förär till för oss husmödrar (husmän)."Gör några sköna moves......" Va f.......n - skulle jag använda mer comfort för att kunna göra sköna moves o lukta bättre. Vad har hänt med tvål/vatten o min goda Eau de cologne.......??Hur många vill ha kortare reklmasnuttar men kanske oftare - om vi nu tvunget ska ha smörjan??ett par sekunder åt gången - inte 5 - 6 minuter av tristess?

Ibland är det nåt kul - exempelvis Kavli Räkost - men å andra sidan vill jag ju inte se denna rockande baby hur många gånger som helst........VAD SKA VI GÖRA???Ha en trevlig reklam-lördag.....Kram /Anel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar