lördag 7 mars 2009

Sömn gör susen..

jag tror att jag är tonåring igen. Kan liksom sova hur mycket som helst. La mej runt 11 och vaknade runt 9 - hur många kan det.
Men så var jag oxå slut som artist - och jag är så himla lycklig att mitt jobbande är slut - nu blir det på mina villkor - och bara på mina villkor - hjälper gärna den som behöver min kunskap/hjälp - men aldrig mer anställd får jag hoppas.
Har verkligen sett fram emot detta - att inte ha ett enda MÅSTE på hela dagen - ja ja - lite måste man ju - men ni förstår nog vilka måsten jag menar.
Dricker mitt morgonkaffe.........läser min morgontidning............duschar..........klär på mej.........lullar runt lite..........läser bloggar.............kollar mejl.........tittar på golf på tv........tvättar en maskin, tävttar en till och en tredje..........torktumlaren går för fullt.......lägger i hög.........stryka kan jag göra den andra dan....
Lite lunch - gjorde risotto på rest av ris, kyckling och currysås med sallad. MUMS.
Eftermiddagskaffe till golfen.....och nu är det snart dax för lite kvällsmat och GLAMOUR.........fler än jag som kollar GLAMOUR........har gjort sen 80-talet...........helt otroligt......ha nu en härlig kväll - så både syns vi och hörs.
KRAM/Anel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar