lördag 7 mars 2009

Nattgäster........

2009-01-19 12:21:00
Hej o gomiddag!
I eftermiddag ska jag få kul "främmande". En tjej med sin lilla dotter (8,5 månad) kommer till storstan. Vi träffades i Egypten (se tidigare blogg) och nu skulle hon till Malmö (hon är från textilbygden) i ett par dagar.
Men.......jag skulle försöka jaga en spjälsäng.....inte lyckats än....finns kanske nån där ute - inte för långt från mej......vem vet...
Inget stort problem - hon sover var som helst - bara hon har tillsyn - och det har hon ju. Ett sötare barn (och dessutom så himla tillgiven och belåten med tillvaron) har jag aldrig träffat.
jag föll som en fura.
Så nu har jag blivit en tredagars x-tramormor - ska bli hur kul som helst.
Hoppas inte mamman misstycker - men jag sätter in en bild vi tog i Egypten på den lilla.Ska förresten fråga mina grannar (3 st) om nån har en spjälsäng - dom har ju gått igenom barnbarnsstadiet och KANSKE KANSKE.........
jag återkommer - måste städa lite nu
KRAM/Anel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar