tisdag 3 mars 2009

Regnet det bara öser ner......

2008-10-18 16:32:37(ändrat 2008-10-18 16:38:43)
Detta gillar inte jag - önskar att jag hade en öppen spis att slå mej ner framför och som kunde värma mej - ända in i själen - för detta är inte mitt väder - vem kan gilla nåt sånt här???
Skriv o berätta vad som är härligt med höstregn och blåst - för jag är övertygad om att många tycker om det.
Jag skulle ju spela golf - hoppas det inte regnar i morgon - för då ska jag göra ett nytt försök.
Tillbringade lite tid med att plocka in resterande sommargrejor från trädgården till "lillebo" - min lilla friggebod som fått nytt tak förra veckan. Här inne får "sommaren" stå och vila tills vårsolen börjar värma.Det enda som jag tog ut därifrån när jag flyttade in "sommaren" var SNÖSKYFFELN - usch - bara tanken på att jag kanske blir tvungen att skotta får mej att undra om jag inte ska ha en hyrelägenhet högt uppe i TORSON - ingen snö och en vidunderlig utsikt över VATTNET - jag älskar vatten.
Stranden får ofta besök av mej och att ha sällskap på promenaderna skulle vara TOPPEN.
Fortsatt regnig lördag på er - och som sagt - hör görna av er - det är kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar