tisdag 3 mars 2009

Alla sätt är bra......
2008-09-06 16:45:38(ändrat 2008-09-06 16:48:32)
Tidigare berättade jag om hur glad jag var att jag får uppleva bron till Kph.Nu vill jag berätta att jag är lycklig över många andra saker. Att Internet finns t.ex.Utan webben skulle jag sakna många av de vänner jag har idag - skulle helt enkelt aldrig ha träffat på dom. Tänk så hemskt det skulle vara.När jag började blogga här så kom det för mej okända människor in o läste det jag skrivit. Härligt tänkte jag och gick in på en av de profiler som hittat in till min blogg.En härligt leende tjej med en otrolig utstrålning."Henne skulle jag gilla" tänkte jag o skrev till henne - precis så skrev jag. Det har med människan att göra - jag är inte ute efter en tjej/kvinna - det förstod hon direkt. Men en ny vän - wow - visst kändes det kul.Vi pratade i telefon - som om vi känt varandra i evigheter och bestämde att ses i hennes hemstad. Jag tog tåget - jag gör det mer och mer nuförtiden - ganska praktiskt faktiskt. I rätt tid var jag på platsen vi bestämt att ses på - och även om jag bara såg henne bakifrån så visste jag att det var hon. "hej där" sa jag och fick en kram. Helt otroligt att man kan känna att det finns en vän på andra sidan datorn. KVINNLIG INTUITION - det är det det kallas. Men det finns säkert män som har intuition oxå.Vi gick o satte oss ute på en mysig plats där vi drack "latte" - en varm o en med is. Vi drog iväg efter nån timme och tänkte fönstershoppa lite. Det visade sej att det gillade vi båda. Inte skulle vi handla nåt - nä då - men eftersom smaken oxå var lika så köpte vi var sin utgullig BH och var sin riktigt snygg schal......Nu kan man vara fin inifrån o ut.När vi var trötta i fötterna skildes vi åt jag jag tog tåget hem igen. En jättetrevlig dagTACK FÖR DEN..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar