måndag 4 maj 2009

Trött när jag inte sover.........

2009-03-31 12:10:25

Igår var det dags igen för min väninna från Borås att vara i malmö några dagar - på högskolan med andra ord. Förra gången hade hon ju sin lilla underbara dotter med sej - men inte denna gång - förkylning satte stopp för det.
Jag tog bussen in till högskolan o vi träffades vid lunch och åt tillsammans. Härligt att träffas igen - ni som följt bloggen vet ju att vi träffades i egypten i julas - o nu vet ni andra oxå.
På kvällen skulle jag på årsstämma i samfälligheten här - men nu när hon var nere så bokade jag av det och hon kom ut hit - fick skjuts av en kompis - och vi satt uppelite för länge. Men det är ju så himla kul o sitta o snacka när man inte ses så ofta.
I säng runt 2 men kunde ABSOLUT inte somna - sov kanske en halv till en timme innan klockan ringde 7.30. Upp och väckte min väninna och sen lagade jag frukost och vi åt tillsammans innan jag promenerade med henne till bussen - ville ju inte att hon skulle gå vilse o irra omkring här ute i timmar - tänk om jag fick läsa om det i tidningen i morgon - nä usch.....Kom hem och kände mej helt slut - läste lite mejl men sen la jag mej igen - men inte kunde jag sova inte - hade TV4 och "Efter tio" på - men jag vet inte riktigt om jag uppfattade alla inslagen - men det var både om för tidigt födda barn, brudmode och blommor - visste faktistk inte att det programmet fanns - men nu kna jag ju kolla en morgon när jag är piggare.
Solen skiner - går ut på min runda om en stund - hade vatt nice med sällskap - men det går bra ändå.I kväll är det årsmöte på golfklubben - men damkommittén - det blir startskottet för årets golfande - äntligen.
Kram på er allihop - ha en skön tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar