måndag 4 maj 2009

jag bloggar för mej -

2009-03-28 14:10:59(ändrat 2009-03-28 14:13:07)

vem bloggar du för???Fick brev idag från en man som blev fundersam över att jag bloggade......hmmmmm

Han tyckte att det var opersonligt.........hmmmmmmmmmm Kan det bli mer personligt än så här - att blogga är ju att i princip öppna sin själ utan att röja sin identitet - det är väl personligt om något........men vi är nu alla olika - och det är ju oxå en tjusning här i livet - att få lov att vara precis den man är - bloggande eller inte.......så - nu är det sagt.

Nu till viktigare saker - för mej i alla fall......Jag har planterat (näää - ingen kaktus på marken) årets första penséer - så söta dom är - och så små o ynkliga - sen kommer solen och värmen och dom växer och blir härligt underbara till långt in på försommaren då de helt skoningslöst blir utbytta mot sommarblommor - viss parallell kan ju dras mellan oss människor o våra blommor.......eller???

Många av oss blir ju oxå skoningslöst utbytta på ålderns höst... ha ha - nu fick jag till det........Har tagit en bild av en av lådorna - och den tillägnar jag alla mina bloggvänner uppe i norr (javisst - alla ni andra får naturligtvis oxå njuta av blommorna). De ger en föraning om vad som skall komma även till er.

HÅLL UT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar