måndag 4 maj 2009

gjorde förresten en (ett) test........

2009-03-27 17:41:25
......på facebook - som handlade om att visa sin rätta ålder........hoppsannnnnnnnnnnnnnnn - min riktiga ålder blev 43 - ja ni läser rätt - fyra trea - inte konstigt att man inte vill ha gubbar härifrån - inte dom som ser ut som gubbar i alla fall.......vill ha nån som håller jämn takt med både mitt intellekt och mitt rörliga liv - inte mycket stillasittande här inte (jo - framför datorn och framför TV - ) - men är alltid uppe å håller på med nåt i reklampauserna.......hela dagen håller jag igång - så klart jag ska unna mej stilla kvällar - är ju inte nån utebrud - den tiden är förbi - fast jag ÄLSKAR att dansa - men det får bli hemma - ute e de för störigt - för mycket väsen och för mycket alkohol - är inte absolutist - men dricker nästan aldrig - o ALDRIG ensam - (= till 99,9% i alla fall) - kan hända nån gång på sommaren - ett glas kallt gott vitt torrt vin - eller en whiskey om jag känner mej lite förkyld eller så........rent medicinskt syfte alltså.- ha ha haNu är det strax dax att laga middag - ha de gött allihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar