måndag 4 maj 2009

nu har jag tröttat ut mej........

2009-03-27 15:36:18
igen.......fast idag blev det inte med promenad - idag tog jag bilen till K-rauta och inhandlade 1 st ny skottkärra och ett galler till komposten och en ny spade (500Kronor fattigare). Släpade ut det till bilen och packade in.Sen körde jag till Dormy (golfvaruhus) för dom hade som dom sa STOR VÅRREA - men för mej var det inte REA - alldeles för dyra prylar - behövde ju en ny bag till klubborna som jag kan bära på ryggen - men inte till vilket pris som helst. Ut igen och ine i bilen.Färden gick till ICA MAXI - handlade det vanliga vardagliga - 3 kt Zoega's (det enda kaffet jag kan tycka om) för 59 kronor - det var ju kanon. Sen hade jag ett rabattkort på 50 kronor om jag handlade för 300 - det blev 237nånting - så jag la på 5 säckar planteringsjord á 50 liter.........så kunde jag bli av med rabatten - och då blev ju jorden jättebillig. SLÄP SLÄP OCH SLÄP - det tog sin lilla tid att få in allt i bilen o köra hem o ut med alltihop igen och in i trädgården - så det blev mitt motionspass idag.'Kvällen blir med lite mat framför lets däns och sen blir det golf på viasat. Kvällen e räddad - lite go mat på det sen är jag hur nöjd som helst.Nu är det e.m kaffedags - ha det jättebra allihop/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar