fredag 9 april 2010

Dottern, Ullared och min födelsedag


Härliga vår - och att dessutom få fylla år mitt i denna sprittande årstid är härligt.

Dottern som bor 60 mil från mej var på Göteborgsbesök just på min födelsedag - så vi bestämde att hon o kompisen + liten parvel på 11 månader skulle köra söderut - och jag norrut så stämde vi träff på ULLARED (eller GeKås.....). Det blev en härlig dag med massor med "fynd" och lunch tillsammans.

5,5 timme fick vi tillsammans innan jag styrde förden söderut igen. I hällande ösregn men vad gör det när jag fick en dag med dottern och fyllde år dessutom - en härlig födelsedag. Dock var jag trött när jag kom hem efter 40 mil i bilen och kunde absolut inte sova.

Halv fyra satt jag o la patiens här på datorn o drack varm choklad - men det hjälpte inte - för kl. 4 var jag fortfarande klarvaken.

Men nu är jag vaken - ska städa undan lite o se om trädgården vill ha lite besök av mej i dag.

Ha det bra alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar