tisdag 8 december 2009

På två ställen......


December månad har inte varit någon bra månad på loppisen. Jag bestämde därför att lägga in en del av mina fina saker på tradera för att se om det blev bättre - och det blev det. Många har kanske inte tid att ränna runt i stan på olika platser o hitta just DET som dom vill ha. Nej - då är tradera en jättebra plats och det finns såååååååå mycket fint där.
kolla min sida där - det kommer mer efterhand.
Här hittar du det som ligger inne idag - mer kommer - jag lovar: www.tradera.com/auktioner/lzomaha
Bra sätt om man vill bli inne i värmen eller hur.
Ha en fortsatt bra fortsättning på julmånaden....

4 kommentarer:

  1. Lycka till med "traderandet" och självklart önskar jag dig detsamma, om en fin fortsättning på julmånaden:-)Kram/Z

    SvaraRadera
  2. Jag me´...ja jag önskar dig självklart lycka till med Tradera..du säljer grejer och jag säljer marknadsföring...skitkul är det och oj vad det går bra! Självklart ska du också ha en skön och go och stressfri forts på denna julmånad. Kram

    SvaraRadera
  3. tusen tack - ni är båda så himla goa......KRAM Lena

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Tack för ditt gulliga svar jag blev jätte glad. Jag har lagt upp din blogg på min blogglista så tittar in då och då. Lycka till på min tävling.
    Kram/Helen

    SvaraRadera