måndag 16 november 2009

Nu får jag nog skärpa till mej....



Detta är bara såååååååååå kul - och det finns sååååååååå många härliga saker som verkar bli förälskade i mej precis som jag blir i dom - och dom bara måste följa med mej hem.

Det mesta lär jag mej att skilja mej ifrån o ta med på loppisen - men jag måste erkänna att en ganska stor del - i alla fall om man tänker på att jag startade loppisen för att bli av med saker - så verkar det nästan som om jag har mer nu än när jag startade........

Tur att min dotter inte läser min blogg (tror inte det i alla fall) för hon blir "tokig på sin mamma" - även om hon inte säger det i dom orden. Fast å andra sidan - det är ju mina saker - och jag som ska packa ner det den dagen jag bestämmer mej för att flytta härifrån.

Men just nu är detta bara så kul - och alla ni som tycker om att återanvända - besök mej - på min loppis - jag lovar några jätteroliga timmar.

2 kommentarer:

  1. vad heter den där loppisen i Eslöv då o vad heter din o finns var? Jag älskar ju oxå loppisar :)
    Fin blogg du har!
    Kram Git

    SvaraRadera
  2. loppisen i eslöv ligger på kvarngatan 25 - vad den heter vet jag tyvärr inte.
    min heter prylis.se o ligger på sallerupsvägen 140 i malmö - du är så välkommen - jag finns på plats 61.
    tack för dina snälla ord om min blogg.
    kram
    lena

    SvaraRadera