tisdag 10 november 2009

Mer och mer ju närmare vi kommer





I går bestämde jag mej för att ta en liten tur.

Jag hade kollat runt på nätet var det fanns loppisar i skåne - och jag hittade en i eslöv som jag trodde att jag besökt för många år sedan. Så jag gav mej iväg - det regnade småspik men vad gjorde det - jag var på SHOPPINGHUMÖR och eslöv ligger ju bara 4 mil från mej.
Framme i eslöv hittade jag inte alls loppisen som jag trodde jag visste var den låg. Hade dock skrivit upp adressen och jag fick fråga om vägen. Det visade sej vara EN JÄTTELOPPIS. En tjej - precis som jag - som öppnat en egen loppis - jättestor.
Jag blev helt förälskad - här fanns sååååååå mycket fina saker - och till priser som var ca. 1/3 av vad "vi" tar i malmö.
Jag köpte o köpte o köpte - och notan slutade på 800 kronor - två stora lådor fyllda - + lite i medhavd shoppingväska.
Jag hade hamnat i paradiset och lovade när jag betalde o var på väg ut att jag skulle komma tillbaka - och det löfter håller jag mer än gärna.

Bilderna är det köpta - uppstuvat på mitt köksbord...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar