torsdag 20 augusti 2009

skrivpuff: Skriv om ett grundläggande behov.


Oj - ja det här är för mej inte det minsta svårt - mitt största grundläggande behov är: MIN DOTTER

Därefter kommer: GODIS - mycket godis - skålar med godis - i många färger och med olika smaker - dock inte supersalt, super...........eller super - eller vrål...........

Just idag är mitt stora grundläggande behov: SÖMN - var ute o slarvade i natt så det blev för lite av den varan..........

Får ta igen det när och om jag blir "gammal"............

2 kommentarer:

  1. Var du tvungen att skriva godis? Jag som nu i flera dagar försökt stävja mitt godisbegär..och nu blev jag så sugen igen!!

    Hoppas du har en trevlig kväll;)

    SvaraRadera
  2. OM jag blir gammal...det uttrycket
    gillar jag:-)Kram och ha det fortsatt trevligt med din vän:-)/Z

    SvaraRadera