onsdag 10 november 2010

Stockholm i mitt hjärta


ÄNTLIGEN är jag installerad och oj oj oj så bra det har blivit. Inte en endaste gång har jag saknat det gamla - jag ser bara framåt och lever varje dag som den är.

Huset såldes snabbt - fick t-o-m bra betalt och då var det inte svårt att finna den lägenhet som jag kände att jag ville göra till mitt hem.

Nu sitter jag här - snön yrde igår utanför arbetsrummets fönster men vad gjorde det - jag log och kände att jag kommit HEM.

Det har hänt mycket på dessa snart 14 dagar som jag bott här. Har t.ex med min dotter hittat och köpt lokal där vi ska öppna NOSTALGIaffär förhoppningsvis redan i år - men senast i januari nästa.

Jag återkommer till er alla när invigning ska va och hoppas få se många av mina vänner och bloggvänner i affären i framtiden.

Dottern och jag åker på inköpsresor nästan varje dag och det är det bästa med alltihop - att ha min dotter så nära att vi helt naturligt kan umgås precis när vi vill.

LIFE IS GOOD.

2 kommentarer:

  1. Sedärja...du har redan boat in dig. Det blir nog jättebra där låter det som.
    Kram

    SvaraRadera
  2. javisst Anna - detta var så himla härligt att bryta upp fullständigt o bege mej norrut. Varje dag här uppe är en vinnardag - för här har jag ju min dotter jättenära. Kram till dej me.

    SvaraRadera